I. Агульныя палажэнні:
1.1. Савет па харчаванню з'яўляецца грамадскім органам, які ўзначальвае і каардынуе ўсе кірункі па арганізацыі харчавання навучэнцаў і выхаванцаў.
1.2. Савет па харчаванню збіраецца ў адпаведнасці з планам работы і па меры неабходнасці.
1.3. Склад Савету на кожны навучальны год да 1 верасня зацвярджаецца загадам дырэктара ўстановы адукацыі.
1.4. У склад Савета могуць быць уключаны прадстаўнікікіраўніцтва, настаўнікі, псіхолаг, сацыяльны педагог, прадстаўнікі бацькоўскай грамадскасці, вучнёўскага самакіравання, прафсаюзнага камітэта, працаўнікі сталовай установы адукацыі.
1.5 У сваей дзейнасці Савет па харчаванню кіруецца заканадаўчымі і нарматыўнымі прававымі актамі РБ, органаў улады вобласці і раена, якія рэгламентуюць пытанні арганізацыі дзіцячага харчавання ва ўстанове адукацыі, а таксама сапраўднага Палажэння.
1.6 План работы Савета па харчаванню зацвярджаецца кіраўніком.
1.7 Непасрэднае кіраўніцтва Саветам па харчаванню ажыццяўляе намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці (выхаваўчая работа).
II. Мэты і задачы Савета
2.1. Асноўная мэта работы Савета па харчаванні – стварэнне ўмоў, якія забяспечваюць паўнавартаснае харчаванне навучэнцаў, як асноўнага фактара аховы іх здароўя.
2.2. Практычнымі задачамі работы Савета з'яўляюцца:
- выкананне санітарных гігіенічных нормаў і правілаў арганізацыі харчавання;
- выхаванне ў дзяцей патрабавання ў клопаце аб правільным рэжыме і збалансаванасці свайго харчавання;
- фарміраванне навыкаў культуры харчавання;
- пошук новых форм арганізацыі харчавання навучэнцаў;
- развіццё матэрыяльнай базы сталовай.
III. Асноўныя кірункі работы
3.1. Распрацоўка і складанне плана работы на навучальны год з улікам аналізу наяўных праблем і перспектывы ўдасканалення пытанняў харчавання навучэнцаў.
3.2. Правядзенне паседжанняў Савета для разгляду запланаваных пытанняў і рашэння ўзнікаючых праблем з запрашэннем адказных асоб і спецыялістаў.
3.3. Вызначэнне рэжыму работы сталовай, распрацоўка графікаў прыёму ежы кожным класам, зацвярджэнне яго дырэктарам.
3.4. Вызначэнне разам з кіраўніцтвам установы адукацыі графіка дзяжурства па сталовай настаўнікаў і графіка кантролю за харчаваннем бацькоўскім камітэтам.
3.5 Забеспячэнне дыетычным харчаваннем дзяцей, якія маюць медыцынскія даведкі.
3.6 Правядзенне тлумачальнай работы па прапагандзе здаровага ладу жыцця, па выхаванні культуры харчавання сярод навучэнцаў і бацькоў, рацыянальных асноў харчавання, прыцягваючы да гэтай работы ўсіх зацікаўленных.
3.7 Правядзенне анкетавання сярод навучэнцаў і іх бацькоў па вывучэнні попыту на гарачае харчаванне, разгляд і прыняцце іх прапаноў па паляпшэнню якасці харчавання.
3.8. Арганізацыя нагляднай агітацыі па выпрацоўцы навыкаў культуры харчавання і здаровага ладу жыцця.
3.9 Садзейнічанне ўкараненню прагрэсіўных формабслугоўвання ў сталовай.
3.10 Правядзенне аглядаў, рэйдавых праверак арганізацыі і якасці харчавання навучэнцаў.
3.11 Ажыццяўленне кантролю выканання навучэнцамі графіка наведвання сталовай, выкананні дзяжурнымі функцыянальных абавязкаў падчас дзяжурства ў сталовай, якасць вядзення дакументацыі.
3.12 Забеспячэнне кантролю выканання санітарна-гігіенічных нормаў і правілаў на ўсіх этапах працэса арганізацыі харчавання навучэнцаў.
3.13 Занясенне прапаноў па развіцці матэрыяльнай базы сталовай.
3.14 Заслухванне вынікаў работы адказных за ўдасканаленне працэсу арганізацыі і якасці харчавання навучэнцаў.
IV. Вядзенне дакументацыі
Савет па харчаванніі вядзе наступную дакументацыю:
- план работы Савета на навучальны год;
- пратаколы паседжанняў Савета;
- акты па праверцы арганізацыі харчавання, карткі (чэк-лісты) аналізу арганізацыі харчавання дзяцей;
- метадычныя распрацоўкі і рэкамендацыі для педагогаў, навучэнцаў і бацькоў.